星期六, 9月 13, 2008

宣教不傷人

建 立 釋 經 群 體 系 列
【宣教不傷人】

上帝的使命與信徒宣教查經課程




“我要宣教”⋯因為聖靈感動⋯

“我要宣教”⋯因為呢度D人頑石敵擋基督教⋯

“我要宣教”⋯因為我份工做得唔開心⋯

“我唔要宣教”⋯因為冇乜感動⋯

“我唔要宣教”⋯因為冇呢個calling⋯

“我唔要宣教”⋯因為呢D野最好留番俾人做⋯






導師|翁偉業先生(國際基督徒學生福音團契東亞區總幹事)

第一查|9月26日(五)晚上八時正﹣使命其實乜傢伙?
第二查|9月27日(六)下午四時正﹣“missio dei”上帝就是使命?
第三查|9月27日(六)晚上八時正﹣檢討今日短宣的盲點及跨文化宣教

地點|FCS夢工場


費用|$300(有報讀何長老釋經講座人士有8折優惠)



報名及繳費作實.額滿即止